четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Илюзии, илюзии, илюзии...

Аз съм твоя любовница! Обиждаш се, когато ти го казвам, а всъщност трябва да ми е обидно на мен! Казваш ми, че при мен намираш всичко, но тогава защо се връщаш при жена си?! Казваш ми, че съм единствена, но замисляш ли се колко часа на седмица?! Казваш, че с нея не ти е добре, че нещата са приключили отдавна, но тогава защо си още с нея?
Да си любовница означава да си женена, без брак, за мъж-илюзия! Всичко в тази връзка е илюзия, думите ти, действията ти, чувствата ти! Стоиш с мен, но постоянно си гледаш часовника, защото те чакат да се прибереш у дома! "У дома" не е при мен! Създаваш ми усещането, че не на нея, а на мен показваш по-добрата си същност, че въобще на мен ми даваш повече, отколкото на нея! Илюзии, изюзии, илюзии... И двете нямаме нищо! Противопоставяш ни, но ние двете те изграждаме-не можеш нито без мен, нито без нея!
Какъв е твоя отговор, Любовнико?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар