сряда, 24 февруари 2010 г.

Колко струва...


Всичко в този живот се заплащало по един или друг начин, чудя се колко ли струва любовта...несподелената любов. Каква е цената, която трябва да платя, за да стане една любов от невъзможна-възможна. Да ме обича мъж, който е "нечий"? Кой може да ми даде ценоразпис?

Искам да си купя тази любов, но не знам с какво да платя: дадох толкова мечти, толкова емоции, толкова чувства, толкова сълзи, толкова тъга и не на последно място надежда...и пак го нямам! Мислех си, че ако дам сърцето си, което ми е най-скъпо ще го имам...направих го, но насреща не ми го откупиха с нищо, освен с безразличие!

Нямам какво повече да дам, за да имам това, което искам. На дъното на джоба ми остана само малко надежда, и нея скоро ще изхарча, а после?! Пак ли няма да го имам този мъж?! Готова съм да платя и ДДС-то, само ми го дайде, искам да е САМО МОЙ!

Та, някой носи ли ми ценоразпис, за да знам колко от себе си да спестя и да дам за него?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар