понеделник, 5 октомври 2009 г.

Не ме търси...

"Не ме търси. Спри да ми звъниш!"-Колко пъти да ти го казвам?!
"Не ме търси. Недей да ме търсиш в старите предмети!"
"Не ме търси, не ме откривай в стари песни, в нашите песни!"
"Не ме търси! Няма ме!"
"Не ме търси! Забрави за мен, добра жена си имаш ти-с мен си прегрешил!"
"Не ме търси! Не можеш да имаш нещо, което нямаш право да притежаваш-мен"
"Не ме търси! Преодолей ме, не забравяй, че аз през цялото време бях никоя!"
"Не ме търси! Спомни си колко е невъзможно и недопустимо да сме заедно!"
"Не ме търси! Аз съм онази, която идваше отвреме-навреме в мислите ти и не остави спомен!"
"Не ме търси! Не звъни до късно нощем, няма да си вдигна телефона!"
"Не ме търси! Превърни ме в част от Нищото...каквато всъщност съм!"


Това са само чернови в телефона ми, които едва ли някога ще бъдат изпратени!

Няма коментари:

Публикуване на коментар